REGULAMIN Gabinet zabiegowy PLUS
Chirurgia - Gabinet zabiegowy PLUS przy ul. Piłsudskiego 35 58-500 Jelenia Góra:
- Oferuje pełny zakres świadczeń usług chirurgicznych
- Gabinet zabiegowy PLUS jest praktyką prywatną i nie udziela świadczeń w ramach NFZ
- Celem działania zespołu Gabinet zabiegowy PLUS jest udzielanie świadczeń zdrowotnych: ratowanie, poprawa i przywracanie zdrowia jamy ustnej, promocja i zdrowie higieny i profilaktyki
1. PRZED PIERWSZĄ WIZYTĄ
- Na pierwszą wizytę zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie, osobiście, bądź́ drogą mailową.
- Na pierwszą wizytę̨ rezerwujemy dla Pacjenta maksymalnie 45 minut czasu pracy lekarza.
- Dłuższe zabiegi chirurgiczne muszą być poprzedzone konsultacją lekarską w gabinecie z lekarzem prowadzącym.
- Pacjent wypełnia wywiad lekarski podając dane umożliwiające identyfikację Pacjenta oraz informacje dotyczące stanu zdrowia.
- Pacjent podpisuje zgodę̨ na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
- Pacjent podpisuje Regulamin Gabinet zabiegowy PLUS.
2. NA PIERWSZEJ WIZYCIE
- Po badaniu Pacjenta, lekarz prowadzący ustala wstępny kosztorys lub plan leczenia - Wykonujemy zdjęcia fotograficzne, które są̨ nieodłącznym elementem dokumentacji medycznej i nie są wykorzystywane do innych celów.
- Na pierwszej wizycie wykonywane są też zdjęcia pantomograficzne, punktowe RTG lub tomografia komputerowa 3D.
3. ODWOŁANIA
Rezerwacja terminu wizyty stanowi wiążącą umowę słowną pomiędzy lekarzem dentystą a pacjentem.
Każda zarezerwowana wizyta oznacza pełne przygotowanie stanowiska zabiegowego, personelu medycznego i pomocniczego. Oznacza to, że na każdą zarezerwowaną wizytę zostały zaangażowane – czas personelu kliniki i środki finansowe.
Pacjent zobowiązany jest powiadomić recepcję Gabinet zabiegowy PLUS o rezygnacji z umówionej wizyty w terminie - najpóźniej 24 godziny przed umówioną wizytą, aby umożliwić recepcji umówienie pacjenta z listy oczekującej.
W przypadku nieobecności na dwóch wizytach z rzędu, pacjent zostaję skreślony z dalszych rezerwacji. Warunkiem przyjęcia i rezerwacji nowej wizyty jest wniesienie opłaty rezerwacyjnej w wysokości 100 zł na konto w terminie do 3 dni od daty rezerwacji wizyty.
W przypadku rezerwacji wizyty od 1,5 godziny pobierany jest zadatek na poczet przyszłego leczenia, kwota odliczana jest po wykonaniu procedury leczniczej. W przypadku braku odwołania wizyty na 24 godziny przed terminem lub braku obecności na wizycie, zadatek przepada.
4. OPÓŹNIENIA
Dokładamy wszelkich starań, aby Pacjenci byli przyjmowani zgodnie z wyznaczonym grafikiem. Niestety, czasami niektóre zabiegi przedłużają się z powodów nieprzewidzianych. Lekarz ma prawo odmówić przyjęcia na wizytę Pacjenta, spóźnionego powyżej 15 minut.
5. OPRYSZCZKA
Pacjent zobowiązany jest powiadomić recepcje Gabinet zabiegowy PLUS nic o pojawieniu się opryszczki, afty lub innej zmianie chorobowej uniemożliwiającej odbycie się wizyty.
6. LISTA REZERWOWA
W przypadkach nagłych i bólowych wizyt, dla pacjentów Gabinet zabiegowy PLUS staramy się wyznaczyć wizytę w jak najbliższym możliwym terminie.
Proponujemy zapisy na listę rezerwową, aby przyśpieszyć termin wizyty. Z tej listy wpisujemy Pacjenta na pierwsze zwolnione miejsce przez innego Pacjenta.
7. POTWIERDZENIE UMÓWIONYCH WIZYT
W dniu poprzedzającym wizytę pracownik recepcji Gabinet zabiegowy PLUS kontaktuje się z Pacjentem w godzinach 10:00 – 17:00, na podany w formularzu ankiety numer telefonu, w celu potwierdzenia wizyty.
Jeśli Pacjent nie odpowiada na telefon i nie oddzwania - pracownik Recepcji wysyła wiadomość sms z prośbą o potwierdzenie przybycia na wizytę.
W sytuacji, gdy Pacjent nie potwierdzi telefonicznie bądź sms-em przybycia na wizytę w dniu poprzedzającym do godziny 17:00, wizyta ta zostanie anulowana.
W przypadku, gdy Pacjent jest umówiony na pierwszą wizytę wymagane jest jej potwierdzenie do godziny 15:00.
7. GWARANCJA
Przed przystąpieniem do zabiegów specjalistycznych, Pacjent wyraża pisemną zgodę na zabieg. Udzielamy dwuletniej rękojmi na wykonane w gabinecie wypełnienia, uzupełnienia protetyczne stałe – niewyjmowane (korony, licówki, mosty), implanty.
Warunki gwarancji, rękojmi dostępne są na recepcji Gabinet zabiegowy PLUS reklamacja nie jest uwzględniania w przypadku, gdy Pacjent:
- Nie zgłasza się na wizyty kontrolne po zakończeniu leczenia (co 6 miesięcy) – przerwał zaplanowane leczenie
- Samodzielnie dokonuje korekt, przeróbek, napraw uzupełnienia protetycznego
- Uszkodził protezę poza jamą ustną
- Nie stosuje się do zaleceń lekarza dotyczących higieny jamy ustnej i protez ruchomych
- Uległ wypadkowi, w wyniku którego doszło do uszkodzenia uzupełnień
- Cierpi na bruksizm (zgrzytanie zębami)
- Pali papierosy lub przeszedł chemio- lub radioterapię choroby nowotworowej – w przypadku implantów i zabiegów regeneracyjnych kości.